Menedžmenta autoritāte Pīters Drakers ir teicis, ka mārketinga mērķis ir iepazīt un izprast pircēju tik labi, lai viņam šķiet, ka produkts ir paredzēts tieši viņam. Lai to nodrošinātu, ir jāspēj atšķirt un novērtēt tirgus segmenti pēc dažādām pazīmēm un definēt mērķtirgus sekmīgai produkta virzīšanai. Šādas prasmes iegūsi, apmeklējot semināru par mērķtirgus noteikšanu.
Semināra vadītājs Mg.oec. Mikus Dubickis darba pieredzi guvis gan uzņēmumos, gan nevalstiskajā sektorā un augstākās izglītības institūcijās. Šobrīd docē tirgzinību studiju kursus, veic pētījumus uzņēmējdarbības vadības zinātņu nozarē, vada, konsultē un recenzē studiju noslēguma darbus un piedalās to aizstāvēšanas komisijās, kā arī konsultē biznesa uzsācējus par tirgvedības jautājumiem.
Dalības maksa: 10.00 EUR
Pirms ierašanās OBLIGĀTI pieteikties:
pa tālr: 24553900
e-pastā: info@idejuperles.lv