Ambassador Hotels piedāvā unikālu dzīvesveida pieredzi, kas apvieno provokatīvu dizainu un intuitīvu apkalpošanu dažos no pasaules pieprasītākajiem galamērķiem. Ambassador Hotels no jauna definē butika un luksusa viesmīlības jēdzienu.
Mēs cenšamies izmantot reģistratūras dienestu, kurš būs atbildīgs par mūsu apmeklētāju sveikšanu un ārkārtas palīdzības sniegšanu klientu apkalpošanā.
Pienākumi
Apkalpo apmeklētājus, sasveicinoties, uzņemot un atbilstoši virzot viņus.
Paziņo uzņēmuma darbiniekiem par apmeklētāju ierašanos.
Uztur drošības un telekomunikāciju sistēmu.
Informē apmeklētājus, atbildot uz jautājumiem vai atsaucoties uz tiem.
Vada apmeklētājus, uzturot darbinieku un nodaļu direktorijus.
Prasības un kvalifikācija
Rakstiskas un mutiskas komunikācijas prasmes.
Klientu apkalpošana.
Daudzuzdevumu veikšana un prioritāšu noteikšana.
Uzticamība.
Iepazans ar Microsoft Office.
Problēmu risināšana.
Spēja strādāt zem spiediena.
Uzmanība detaļām.
Ieinteresētajām personām ir jānosūta CV / CV uz e-pastu.